اخبار فرش ماشینی

استاندار لرستان :۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به نساجی بروجرد تزریق می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بروجرد – ایرنا – استاندار لرستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با حداقل سود بانکی تا یک ماه آینده به عنوان سرمایه در گردش به کارخانجات نساجی بروجرد تزریق می شود.

به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز جمعه در نشست با هیات مدیره کارخانجات نساجی بروجرد در این کارخانه افزود: تا پایان فروردین ماه سال آینده تعدیل نیرو در کارخانجات نساجی بروجرد نداریم.

وی اضافه کرد: طبق تصمیم شورای تامین استان لرستان ادارات آب، برق، گاز، تامین اجتماعی و امور مالیاتی نباید تا تاریخ یادشده اقدامی برای وصول مطالبات خود از نساجی بروجرد انجام دهند.

استاندار لرستان در خصوص اجرای طرح توسعه نساجی بروجرد گفت: این طرح بررسی و مشکلات پیش روی آن هرچه سریعتر برطرف می شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار کرد: نساجی بروجرد یک برند کشوری و باعث افتخار لرستان است و هرگز اجازه نمی دهیم این واحد تولیدی متحمل ضرر و زیان شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا هیات مدیره نساجی بروجرد نیز متعهد شدند طرح تعدیل نیروها را در صورت عملی شدن مصوبات این نشست منتفی کنند.

نساجی بروجرد یکی از بزرگترین کارخانجات نساجی ایران است که هیات مدیره آن به دلیل مشکلات مالی تعدیل تعدادی از کارگران این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داده بود.

علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×