اخبار فرش ماشینی

استاندار سلیمانیه عراق در راس هیاتی وارد‎ ‎کرمانشاه شد‎ ‎

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بهروز محمد صالح استاندار‎ ‎سلیمانیه عراق روز جمعه در راس هیاتی وارد کرمانشاه شد و مورد استقبال سید دادوش‎ ‎هاشمی استاندار این استان قرار گرفت‎. ‎
به گزارش‎ ‎خبرنگارایرنا استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران کل استان در ورودی شهر کرمانشاه‎ ‎از استاندار سلیمانیه و هیات همراه که از طریق استان کردستان وارد کرمانشاه شده بود‎ ‎به گرمی استقبال کردند‎.
‎در نشستی که بین مسوولان دو استان در استانداری‎ ‎کرمانشاه برگزار شد سید دادوش هاشمی گفت: علاقه فی مابین دوملت سبب ارتقای روابط‎ ‎حسنه بین دو کشور شده و دو استان کرمانشاه و سلیمانیه از فرهنگ، سنت و ویژگی های‎ ‎بارز و چشمگیر یکسانی برخوردارند‎.
‎استاندارکرمانشاه افزود:مشترکات خویشاوندی‎ ‎بین دوملت وجوددارد که سخت ترین شرایط نمی تواند مانع از نزدیکی ما شود‎.

‎وی‎ ‎گفت:هر جامعه پس از پیدایش نیازمند افزایش ارتباطات با سایر جوامع است و در این‎ ‎راستا ما نیز علاقه مندیم ارتباطات خود را با کشورهای دوست همسایه در زمینه های‎ ‎گردشگری، صنعت و تجارت و… افزایش دهیم‎.
‎وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که‎ ‎مسوولین استان سلیمانیه در مدت دو روز اقامت خود در استان کرمانشاه، لحظات خوبی را‎ ‎سپری و از بخش های مختلف تولیدی، صنعت و گردشگری استان دیدن کنند‎.

‎پس از آن‎ ‎بهروز محمد صالح استاندار سلیمانیه عراق گفت: از دعوت رسمی استاندار برای حضور در‎ ‎استان کرمانشاه تشکر می کنم و از روابط خوب می توان به این موضوع اشاره کرد که محبت‎ ‎کرمانشاهیان در دل هر فردی در استان سلیمانیه وجود دارد‎.

‎وی افزود: ما هیچ وقت‎ ‎فراموش نخواهیم کرد که در روزهای سخت و شرایط رژیم گذشته عراق، استان های کرمانشاه‎ ‎و کردستان با آغوش باز پذیرای مردم ما بودند‎.
‎استاندار سلیمانیه ادامه داد: ما‎ ‎در پی ارتقای روابط تاریخی خود با ملت ایران و بویژه مردم کرمانشاه و در همه موارد‎ ‎از جمله گردشگری، فرهنگ، تجارت، عمران، علمی، پزشکی و… هستیم و دوست داریم شرکت‎ ‎های ایرانی بیشتر از سایر کمپانی های موجود در عراق در عمران اقلیم کردستان مشارکت‎ ‎کنند‎.
‎وی گفت: درصدیم امسال با تلاش دو طرف همکاری ها را گسترش داده و به‎ ‎تفاهمات خوبی برای کار بیشتر در مرزهای دو طرف دست یابیم‎.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×