مد و پوشاک

آغاز پیش‌فروش لباس‌های ۱۰هزار دلاری گردشگران فضایی!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آغاز پیش‌فروش لباس‌های 10هزار دلاری گردشگران فضایی! نساجی نیوز: تمامی علاقه‌مندان به سفرهای فضایی می‌توانند از هم اکنون لباس فضانوردی 10 هزار دلاری خود را سفارش دهند! به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، شرکت های خصوصی فعال در حوزه پرتاب های فضایی نظیر SpaceX، Virgin، Sierra Nevada آمادگی خود را برای اعزام گردشگر فضایی تا چند سال آینده اعلام کرده اند.  با رونق گرفتن مسافرت های تجاری از طریق تاکسی های فضایی، شرکت های مختلفی نیز وارد بازار طراحی و تولید لباس های فضانوردی شده اند.  «نیکولای موسیف» مهندس طراحی لباس فضایی با همکاری «تد سواترن» مخترع آمریکایی امیدوارند با مشارکت سرمایه گذاران و علاقه مندان به سفرهای فضایی بتوانند نسل سوم لباس فضایی خود را تا سال 2013 طراحی و آماده عرضه کنند.  «سواترن» تأکید می کند: لباس های فضانوردی متداول که توسط ناسا طراحی می شود، حدود یک میلیون دلار قیمت دارد، در حالیکه افراد می توانند با پرداخت 10 هزار دلار، علاوه بر کمک به توسعه فناوری طراحی نسل جدید لباس فضانوردی (3G) صاحب یکی از این لباس ها شوند.

 

تمامی علاقه‌مندان به سفرهای فضایی می‌توانند از هم اکنون لباس فضانوردی ۱۰ هزار دلاری خود را سفارش دهند!

شرکت های خصوصی فعال در حوزه پرتاب های فضایی نظیر SpaceX، Virgin، Sierra Nevada آمادگی خود را برای اعزام گردشگر فضایی تا چند سال آینده اعلام کرده اند.

با رونق گرفتن مسافرت های تجاری از طریق تاکسی های فضایی، شرکت های مختلفی نیز وارد بازار طراحی و تولید لباس های فضانوردی شده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

«نیکولای موسیف» مهندس طراحی لباس فضایی با همکاری «تد سواترن» مخترع آمریکایی امیدوارند با مشارکت سرمایه گذاران و علاقه مندان به سفرهای فضایی بتوانند نسل سوم لباس فضایی خود را تا سال ۲۰۱۳ طراحی و آماده عرضه کنند.

«سواترن» تأکید می کند: لباس های فضانوردی متداول که توسط ناسا طراحی می شود، حدود یک میلیون دلار قیمت دارد، در حالیکه افراد می توانند با پرداخت ۱۰ هزار دلار، علاوه بر کمک به توسعه فناوری طراحی نسل جدید لباس فضانوردی (۳G) صاحب یکی از این لباس ها شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×