اخبار فرش ماشینی

واگذاری ۱۰۰ درصد شرکت فرش ایران تا پایان خرداد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

واگذاری شرکت فرش ایران در هیات واگذاری مطرح شده است و قرار است ۱۰۰ درصد سهام این شرکت طبق برنامه تا پایان خرداد ماه از طریق مزایده واگذار شود.

سیدمهدی عقدایی از قیمت گذاری و واگذاری شرکت ملی فرش ایران خبر داد و گفت: واگذاری شرکت فرش ایران در هیات واگذاری مطرح و مقرر شد که ۱۰۰ تخته فرش موزه‌ای از شرکت ملی فرش به محل نگه داری فرش‌ها منتقل شده و پس از کسر قیمت این فرش ها از قیمت اصلی، آگهی مزایده آن منتشر شود.
وی با بیان اینکه تا کنون انتقال این ۱۰۰ تخته فرش صورت نگرفته است، ادامه داد: شرکت ملی فرش باید انتقال این فرش‌ها را انجام دهد تا مشخص شود که این ۱۰۰ تخته چه قیمتی دارد سپس قیمت آنها از قیمتی که در هیات واگذاری تصویب شده است کسر شده و مابقی آن آگهی شود.
معاون سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه قرار است ۱۰۰ درصد سهام شرکت فرش ایران از طریق مزایده واگذار شود، یاد آور شد:همچنین در هیات واگذاری مصوب شده است که هرکسی در مزایده برنده شود، حسابرس مقیم از سوی سازمان خصوصی سازی برای حضور مستمر بدون حق دخالت در شرکت به عنوان ناظر مستقر شود که این موضوع در آگهی شرکت نیز عنوان خواهد شد.
عقدایی در مورد زمان وگذاری سهام این شرکت، اظهار کرد: پیش بینی می شود که ۱۰۰ درصد سهام شرکت فرش ایران طبق برنامه تا پایان خرداد واگذار شود.
به گزارش ایسنا طبق برنامه سازمان خصوصی سازی وزارت بازرگانی در نظر دارد تا ۱۰۰ درصد سهام شرکت فرش ایران را از طریق مزایده در سه ماهه اول سال واگذار کند که این شرکت در گروه یک واگذاری قرار داشته و قرار است تا پایان خرداد واگذار شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×