اخبار فرش ماشینی

شرکت گروه پلیمر. از تعطیل شدن مجتمع لنیزویل نیو جرسی خبر داد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دوم ژوئن سال ۲۰۰۸- گروه پلیمر اعلام نمود که مجتمع تولیدی لندزویل نیوجرسی را تعطیل خواهد نمود تا تواناییهای شرکت را با مسیر استراتژیک بلند مدتش هماهنگ نماید.

شرکت قصد دارد مجتمع لندزویل را تا پایان سال ۲۰۰۸ تعطیل نماید، مجتمعی که در حال حاضر اتصالات حرارتی شانه زنی شده و اتصالات شیمیایی برای مصارف بهداشتی و پزشکی تولید می نماید. انتظار می رود خطوط معینی از تولید به سایر مجتمع های تولیدی انتقال یابد. در این شرکت تقریبا ۸۵ کارگر نیز انتقال خواهند یافت.
ورونیکا  هیگن مدیر اجرایی گروه پلیمر می گوید:” تمرکز  PGI روی موقعیت بازار پیشرو و رشد جهانی مستلزم ارزیابی مداوم قابلیتهای ما در مقایسه با نیازهای بازار است، فروش تسهیلات لندزویل نتیجه نیاز به دور ساختن قابلیتهای تکنولوژیکی از این مجتمع و پافشاری ما در تمرکز روی منابع و تکنولوژیهای برتر می باشد.این تصمیمات بسیار مشکل هستند و ما افسوس تاثیرآنها بر کارگرانمان را می خوریم، اما اینها اقدامات مهمی هستند برای حفظ موقعیت رقابتی مان و تامین نیازهای مشتریان جهانی مان  پس از پایان فروش، PGI به کار خود ادامه خواهد داد تا تعداد ۷ مجتمع در ایالات متحده بوجود آورد.

نتیجه این فروش را کمپانی برآورد می کند که هزینه های بازسازی آنها در حدود ۹/۱ میلیون دلار تا ۸/۳ میلیون دلار در سال ۲۰۰۸ خواهد بود. علاوه بر این شرکت  پیش بینی می کند که مبلغ یک میلیون دلار تا سه میلیون دلار از فروش دستگاههای و تجهیزات بلااستفاده عایدش خواهد شد.ابتدا انتظار نمی رفت که تاثیر مادی چندانی روی سود شرکت در سال ۲۰۰۸ داشته باشد.
کمپانی گروه پلیمر، که یکی از تولیدکنندگان جهانی پیشرو در محصولات بی بافت  می باشد، یک توسعه دهنده تکنولوژی ، تولیدکننده، و بازاریاب  مواد مهندسی ساز می باشد. با وسیع ترین دامنه  تکنولوژی در محصولات بی بافت، PGI یک تامین کننده جهانی برای مصرف کننده پیشرو و تولید کنندگان محصولات صنعتی می باشد. این کمپانی دارای ۱۸ مجتمع تولیدی و تبدیلی در هشت کشور جهان می باشد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×