نساجی و مردم

دستگاهی خانگی که هم‌زمان ۱۲ لباس را در ۳ دقیقه اتو می‌کند!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اتو کردن لباس‌ها برای خیلی‌ها یک کار سخت و زجرآور است. دو مخترع انگلیسی اما دستگاهی خانگی ساخته‌اند که می‌تواند ۱۲ لباس را همزمان و خودکار اتو کند و بدون دردسر تحویل‌تان دهد.

دستگاه جدید برای اتوکردن

دستگاه جدید برای اتوکردن , این دستگاه که افی نام گرفته اندازه‌ای قابل تحمل در خانه دارد. شما کافی است که لباس‌ها را در داخل آن آویزان و دستگاه را روشن کنید.حتی لازم نیست که لباس‌ها را از لحاظ جنس یا مدل تقسیم‌بندی کنید.از تی‌شرت پلی‌استر گرفته تا پیراهن نخی را می‌توانید همزمان در دستگاه قرار دهید. مخترعان این دستگاه می‌گویند استفاده از آن باعث صرفه‌جویی ۹۵ درصدی در وقت اتو کردن می‌شود.

دستگاهی خانگی که هم‌زمان چند لباس را اتو می‌کند

برای اتو کردن ۱۲ لباس این دستگاه فقط ۳ دقیقه زمان لازم دارد. پس آویزان کردن لباس‌ها در دستگاه بسته می‌شود و اهرم‌های فشار و حرارت روی لباس‌ها قرار می‌گیرند تا الیاف لباس‌ها را صاف کنند.
لباس‌ها می‌توانند پس از شسته شدن مستقیم از ماشین لباسشویی وارد این دستگاه شوند.قیمت اولیه این دستگاه ۶۹۹ پوند(حدود ۹۱۳ دلار) در نظر گرفته شده که برای کسانی که از اتوکردن متنفر هستند احتمالا زیاد هم به نظر نمی‌رسد!

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×