اخبار فرش ماشینی

جلیقه ضد گلوله شرکت ناجی پوشش سیستان و بلوچستان رونمایی شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر بازرگانی شرکت ناجی پوشش سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت به عنوان قطب تولید پوشاک نظامی در کشور برای نخستین بار اقدام به تولید جلیقه ضد گلوله کرده که در جشنواره و نمایشگاه علمی رویش کویر رو نمایی شد.

وحید خزایی روز پنجشنبه درحاشیه چهارمین جشنواره منطقه ای رویش کویر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت ناجی پوشش این اقدام را در راستای تکمیل سبد کالایی خود در حوزه پوشاک نظامی انجام داده است.

وی ادامه داد: این جلیقه به دلیل بهره گیری از الیاف کولار و پارچه های کورد راه ۱۰۰ درصد الیاف نایلون ضمن کاهش چشمگیر در وزن تا ۵۰ درصد به دلیل ایمنی مطلوب سبب افزایش قدرت مانور نیروی های نظامی و انتظامی می شود.

مدیر بازرگانی شرکت ناجی پوشش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این واحد در صورت ایجاد بازار مصرف جدید و با حضور در نمایشگاه های بین المللی می تواند در زمینه صادرات نیز موفق عمل کند گفت: افق های صادراتی فراوانی برای منسوجات فنی و پوشاک خاص در منطقه فراهم است.

شرکت ناجی پوشش بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب در سفر به سیستان و بلوچستان و موظف کردن دستگاه های نظامی و انتظامی به سرمایه گذاری در این استان، در سال ۸۷ آغاز به کار کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این شرکت علاوه بر تولید پوشاک نظامی همچنین انواع پوشاک آموزش و پرورش، لباسهای کارگاهی، لباس فرم ادارات، پیراهن کلاسیک و انواع مانتو را نیز در کارخانه زاهدان تولید می کند.

از جمله افتخارات این شرکت می توان به عنوان کارآفرین نمونه استان در سال ۸۸، تولید کننده نمونه در سال ۸۹، نام دار صنعت کشور در سال ۹۰، برترین تولید کننده پوشاک نظامی کشور در سال ۹۲ و طرح برتر استان در جشنواره ی منطقه ای ایده های برتر نام برد.

این شرکت همچنین دارای واحد پژهش R&D(آر اند دی ) و دارای گواهینامه معتبر مدیریت کیفیت ISO 9001 است.

جشنواره و نمایشگاه رویش کویر با شرکت مخترعان و مبتکران و نهادهای دانش بنیان از روز چهارشنبه به مدت دو روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برپا شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×