اخبار فرش ماشینی

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی مجازی تخصصی صنعت نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

به منظور بهره گیری از فرصت های تجاری که به واسطه ابزارهای نوین اطلاع رسانی در شبکه جهانی اینترنت فراهم گردیده است، شرکت پلی اکریل ایران به عنوان تولید کننده بزرگ و پیشرو در صنعت نساجی که سه دهه تلاش و افتخار را تجربه نموده است، اینک در جهت برقراری ارتباط مشتریان خود با مخاطبین داخل و خارج و نیز معرفی محصولات و خدمات مجموعه فعالان صنعت نساجی، اولین نمایشگاه مجازی تخصصی را با همکاری شرکت پارس تجارت (که در زمینه ایجاد نمایشگاه مجازی فعالیت دارد) برگزار می نماید.

این نمایشگاه مجازی که به مدت ۲ ماه از تاریخ ۲۵ دی ماه لغایت ۲۵ اسفند ماه ۱۳۸۶ در آدرس اینترنتی www.loe.ir دائر خواهد بود، قابلیت عرضه محصولات و خدمات و اخبار شرکت ها را به پنج زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی و عربی را دارا می باشد.
غرفه داران و علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند علاوه بر ارسال مطالب تبلیغاتی در خصوص محصولات و خدمات و درج آنها از طریق شرکت پارس تجارت در این وب سایت، با توجه به امکان دسترسی به مدیریت اطلاعات موجود، در چیدمان تصاویر، مطالب و اخبار مورد نظر در غرفه خود مشارکت نمایند. 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×