گزارش نمایشگاه ها

بازدید شرکت های ایرانی از فناوری های نساجی در ازبکستان

نمایندگان بخش صنایع نساجی جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها روز گذشته از کارخانجات تبدیل پنبه ازبکستان در استان تاشکند بازدید و در پایان بازدید از کارخانجات، انبار و ترمینال پنبه در مورد خریداری این محصول قراردادهای را نیز منعقد کردند.

این بازدید در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پنبه ازبکستان برگزار شد و شرکت کنندگان در این نمایشگاه از تکنولوژی مدرن این کشور در صنعت نساجی بازدید کردند.

نمایندگان ایران معتقدند ازبکستان یکی از بهترین کشورهای تولید پنبه و نخ می‌باشد.

به گفته کارشناسان ایرانی، آنها چندین سال است که در این نمایشگاه حضور دارند که در سال‌های ‌اخیر ازبکستان در زمینه تولید و صادرات پنبه به خصوص در چیدمان انبارها و پاک کردن پنبه پیشرفت خیلی خوبی داشتند.

ازبکستان از لحاظ تولید پنبه در مقام ششم و از لحاظ صادرات الیاف پنبه در مقام پنجم در جهان قرار دارد.

این کشور سالانه نزدیک به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن پنبه خام، نزدیک به یک میلیون تن الیاف پنبه تولید و حدود ۵۰ درصد الیاف پنبه‌ را به خارج از کشور صادر می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پنبه تاشکند روزهای ۱۲ و ۱۳ اکتبر (۲۱ و ۲۲ مهر ماه) با حضور تعدادی از شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاه بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند برگزار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×