اخبار فرش ماشینی

استانبول بار دیگر پذیرای شرکت کنندگان در نمایشگاه هایتکس ۲۰۰۷ بود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رشد منسوجات بی بافت در کشور ترکیه از سال ۲۰۰۰ تاکنون جهش خیره کننده ای داشته است.  همجواری این کشور با اروپا و افزایش مصرف منسوجات بی بافت در این کشورها (رشد ۶.۵ درصدی در سال ۲۰۰۶) به لحاظ افزایش اهمیت استانداردها و حفظ محیط زیست، بازار بزرگی برای صادرات منسوجات بی بافت ترکیه فراهم آورده است.

دومین نمایشگاه هایتکس ۲۰۰۷ از ۳۰ نوامبر تا ۲ دسامبر برگزار شد. در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت ترکیه ای و ۱۵۰ شرکت از ۲۰ کشور جهان در غرفه های این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود در زمینه منسوجات بی بافت مورد استفاده در مصارف کشاورزی، پوشاک، ساختمان ها، تزیینی و آرایشی، اکولوژیکی، صنایع غذایی، ژئوتکستایل، مصارف صنعتی، بهداشتی و پزشکی، منسوجات خانگی، منسوجات محافظتی، ورزشی و حمل و نقل پرداختند.
در مجموع ۷۴۱۱ نفر از ترکیه (۷۵.۶۲) و ۲۳۸۹ نفر نیز از ۳۵ کشور خارجی (۲۴.۳۸%) از نمایشگاه مذکور بازدید به عمل آوردند. مقایسه این ارقام با هایتکس ۲۰۰۵، کاهش ۱۳ درصدی بازدیدکنندگان داخلی و افزایش ۵۹ درصدی بازدیدکنندگان خارجی را نشان می دهد. کشورهای چین،‌ هند، پاکستان، ایران، سوریه و ازبکستان بیشترین استقبال را در بازدید از این نمایشگاه نمودند. 

تاریخ 

تعداد ثبت نام   

بازدید مجدد  

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کل بازدیدکنندگان

 روز اول نمایشگاه

   ۳۱۳۲ 

 ۰ 

 ۳۱۳۲

 روز دوم نمایشگاه

   ۳۸۱۳   

  ۱۲۲

 ۳۹۳۵

 روز سوم نمایشگاه

  ۲۸۵۵  

  ۲۴۸ 

 ۳۱۰۳

 کل  

 ۹۸۰۰ 

  ۳۷۰ 

۱۰۱۷۰

پوشش خبری گسترده ای که از هاینکس ۲۰۰۷ به عمل آمد، حاصل دعوت از شبکه های خبری و مجلات محلی و بین المللی توسط برگزار کنندگان آن بود.
به منظور پاسخ به تقاضای تولید کنندگان منسوجات محافظتی و تجهیزات مربوطه برای غرفه گذاری در این نمایشگاه، به طور همزمان نمایشگاه SAFETECH نیز در این زمینه برپا شد.
همچنین هایتکس ۲۰۰۷ با برگزاری سومین کنفرانس بین المللی منسوجات فنی مقارن شد. کنفرانس مذکور در روزهای یکم و دوم دسامبر در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار گردید. محققان و دانشگاهیان زیادی توانستند برای ارائه و تبادل نتایج تحقیقات خود در زمینه منسوجات فنی مورد استفاده در کشاورزی، پزشکی، خودروسازی، نظامی، عمران، ژئوتکستایل، مواد کامپوزیتی، فیلترها، بسته بندی، لباس های محافظتی، پارچه های با کارآیی بالا، منسوجات صنعتی و پارچه های هوشمند از این فرصت بهره ببرند.

متن کامل این گزارش را می توانید در شماره ۱۶ مجله صنعت کهن مطالعه فرمایید.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×